ASSES.MASSES
FESTIVAL IF BARCELONA
FITXA ARTÍSTICA
Codirecció, text, programació, pixel art, animació 2D: Patrick Blenkarn (Canadà)
Codirecció, text, disseny de so, vídeo, efectes visuals 3D: Milton Lim (Canadà)
Dramatúrgia, text, gestió de gira: Laurel Green (Canadà)
Música original, disseny de so: David Mesiha (Canadà)
Pixel art, animació: Clarissa Picolo (Brasil)
Pixel art, animació: William Roth (França)
Entorns 3D: Ariadne Sage (Alemanya)
Programació addicional: Samuel Reinhart (EUA)
Traducció al castellà: Marcos Krivocapich (Argentina)
Traducció al francès: Gilles Poulin-Denis (Canadà)
Traducció a l’italià: Julius De Michelis (Itàlia)
Traducció a l’alemany: Birgit Schreyer Duarte (Canadà/Alemanya)
Traducció al turc: Emre Y?ld?zlar (Turquia)

Asses.masses és un videojoc fet a mida, dissenyat per ser jugat en directe per un públic en viu.
Asses.masses és una narrativa èpica sobre les lluites d’uns ases desocupats que naveguen pels perills d’una societat postindustrial on han estat declarats prescindibles.
Asses.masses és un viatge col·laboratiu concebut per ser experimentat en la seva totalitat, de principi a fi, en una sola sessió de més de 7 hores i 10 episodis.