FITXA ARTÍSTICA
Autoria: Isis Martín i Aleix Fauró
Direcció: Aleix Fauró
Dramatúrgia escènica: Isis Martín
Ajudantia de direcció en pràctiques (IT): Júlia Valdivielso
Estudiant en pràctiques d’assistència de direcció (MUET): Mohamad Bitari
Interpretació: Esmeralda Colette, Guillem Gefaell, Patrícia Bargalló, Isis Martín i Alba Sáez
Veu en off: Bruna de Bes
Direcció de moviment i coreografia: Patrícia Bargalló
Espai sonor i música: Clara Aguilar
Disseny de vídeo i projeccions: Francesc Isern
Disseny de llums: David Bofarull i Mario Andrés
Espai escènic: Paula Font i Paula González
Disseny de vestuari: Berta Riera
Ajudantia de vestuari en pràctiques (IT): Ivan Garcia
Suport espai escènic: Mariana Echeverri
Disseny gràfic: Oscar Peix
Fotografia: Anna Miralles
Vídeos promocionals: Àlex D. Sala
Producció executiva: Júlia Ribera
Ajudantia de producció: Júlia Barragán
Comunicació: La Virgueria / L’Eclíptica
Estudiant en pràctiques de comunicació (UB): Sílvia Casas
Gestió econòmica: Maria Sangüesa (IACTA)
Assessorament pedagògic: NUS Cooperativa
T’imagines que el nou hit de Bad Bunny parlés sobre l’estafa de les preferents? T’imagines que Dua Lipa o Black Pink publiquessin un videoclip sobre la consciència de classe o sobre la crisi del 2007? T’imagines que Ed Sheeran abandonés el seu amor romàntic per un moment i dediqués una balada a les pensions? Segurament no. El videoclip mainstream, el producte audiovisual més consumit pels joves de tot el món, actua de colonitzador cultural exportant valors com el racisme, el classisme, l’aporofòbia, la gordofòbia i la dictadura de l’estètica, la sexocràcia, l’amor com a mercaderia i, en definitiva, el capitalisme més perjudicial.Amb música en directe, text, moviment i projeccions, El Missioner reflexiona des de la ironia i l’autocrítica sobre aquests valors i entramats de la indústria musical, per prendre’n consciència i deconstruir-los. Prometem no avorrir-te encara que parlem, potser, de product placement o d’altres possiblitats d’organització social o, fins i tot, sostinguem que els videoclips són una arma de submissió massiva. Ready? Let’s Dance!