EL MISSIONER

Finalitzat
Del dc. 18.01.23 al dg. 05.02.23
DURADA:  80 min.
Idiomes Català

FITXA ARTÍSTICA

Autoria: Isis Martín i Aleix Fauró

Direcció: Aleix Fauró

Dramatúrgia escènica: Isis Martín

Ajudantia de direcció en pràctiques (IT): Júlia Valdivielso

Estudiant en pràctiques d’assistència de direcció (MUET): Mohamad Bitari

Interpretació: Esmeralda Colette, Guillem Gefaell, Patrícia Bargalló, Isis Martín i Alba Sáez

Veu en off: Bruna de Bes

Direcció de moviment i coreografia: Patrícia Bargalló

Espai sonor i música: Clara Aguilar

Disseny de vídeo i projeccions: Francesc Isern

Disseny de llums: David Bofarull i Mario Andrés

Espai escènic: Paula Font i Paula González

Disseny de vestuari: Berta Riera

Ajudantia de vestuari en pràctiques (IT): Ivan Garcia

Suport espai escènic: Mariana Echeverri

Disseny gràfic: Oscar Peix

Fotografia: Anna Miralles

Vídeos promocionals: Àlex D. Sala

Producció executiva: Júlia Ribera

Ajudantia de producció: Júlia Barragán

Comunicació: La Virgueria / L’Eclíptica

Estudiant en pràctiques de comunicació (UB): Sílvia Casas

Gestió econòmica: Maria Sangüesa (IACTA)

Assessorament pedagògic: NUS Cooperativa

Compartir

T’imagines que el nou hit de Bad Bunny parlés sobre l’estafa de les preferents? T’imagines que Dua Lipa o Black Pink publiquessin un videoclip sobre la consciència de classe o sobre la crisi del 2007? T’imagines que Ed Sheeran abandonés el seu amor romàntic per un moment i dediqués una balada a les pensions? Segurament no. El videoclip mainstream, el producte audiovisual més consumit pels joves de tot el món, actua de colonitzador cultural exportant valors com el racisme, el classisme, l’aporofòbia, la gordofòbia i la dictadura de l’estètica, la sexocràcia, l’amor com a mercaderia i, en definitiva, el capitalisme més perjudicial.Amb música en directe, text, moviment i projeccions, El Missioner reflexiona des de la ironia i l’autocrítica sobre aquests valors i entramats de la indústria musical, per prendre’n consciència i deconstruir-los. Prometem no avorrir-te encara que parlem, potser, de product placement  o d’altres possiblitats d’organització social o, fins i tot, sostinguem que els videoclips són una arma de submissió massiva. Ready? Let’s Dance!

Dimecres
18
gen
Des de
10 €
Finalitzat
Dijous
19
gen
Des de
22 €
Finalitzat
Divendres
20
gen
Des de
22 €
Finalitzat
Dissabte
21
gen
Des de
22 €
Finalitzat
Diumenge
22
gen
Des de
22 €
Finalitzat